Atelierele digitale de la Google au revenit la Craiova, pe 13 noiembrie. Cursul gratuit s-a adresat în principal studenților, cărora le-au fost oferite informații de bază despre construirea unei prezențe online, despre tactici de dezvoltare a afacerii, dar și a încrederii în propriile forțe.
Cristian Ignat, fondatorul companiei Canopy, cu mai bine de 10 ani în domeniu, este printre primii traineri din România certificați în Google AdWords. Dedicat strategiei de creștere a rezultatelor și veniturilor clienților săi, el și-a propus să contribuie la popularizarea acestui domeniu.
Cursul a avut trei mari părți. În prima parte, cursul a fost dominant teoretic, trainer-ul invitat prezentând principalele modalități de promovare a unei afaceri. Pentru a avea succes poți începe prin a trece afacerea în mediul online. Cel mai ieftin mod ar fi să începi pe Facebook sau Instagram. Și un blog personal este o modalitate prin care poți crește numărul de consumatori. Unul dintre cele mai costisitoare modalități ar fi să îți faci un site, dar poate fi cel mai eficient. Important este să fii atent la aspectul site-ului tău, care trebuie să fie ușor de folosit de către cumpărător.
Partea a doua a cuprins jocuri de imaginație pentru public. Craiovenii au fost puși în situația de a se gândi în ce condiții un client ar putea cumpăra o măsuță de cafea la preț de 2.500 de lei sau care sunt cuvintele cheie pe care le tastează un student vs. o familie cu copii în căutarea unei cabane la munte.
În ultima parte, au fost discuții cu publicul, unde mulți tineri și-au prezentat afacerile, site-urile, blogurile și au cerut sfaturi pentru promovarea lor ,,Încercați să creați o poveste în jurul unei afaceri” a fost principalul sfat dat de Cristian Ignat.
Pe lângă trainingul de 3 ore oferit de Google, există cursul online, care este la rândul lui gratuit, unde după parcurgerea a 23 de module și o examinare poți obține certificatul aprobat de Google și IAB Europa.