Tinerii folosesc internetul în fiecare zi: în autobuz, la școală, pe stradă, acasă, la serviciu. Din 350 de studenți din România pe care i-am chestionat, 95% au răspuns că folosesc Google ca motor de căutare, care este și site. 90% au răspuns că își petrec timpul uitându-se la clipuri video pe YouTube. Dintre tinerii supuși studiului, nici unul nu a spus că nu ar folosi Facebook sau cel puțin una dintre rețelele de socializare. Printre preocupările multor tineri se află și site-urile de vânzare-cumpărare. Aproximativ 200 au avut printre răspunsuri OLX sau EMAG. Chiar dacă suntem tentați să credem că tinerii nu mai citesc, studiul a arătat că mai mult de trei sferturi dintre studenți sunt preocupați de site-uri despre cărți. Ca sursă de informații 95% dintre ei folosesc Wikipedia, iar restul caută informații pe site-urile specializate în domeniul de interes. Două dintre site-urile de acest fel ar fi History.com și Descoperă.ro.
O altă categorie de site-uri accesate des este a filmelor. Zilnic tinerii se uită la filme online sau le descarcă de pe filelist.ro în mod gratuit. În medie un student accesează astfel de site-uri cel puțin de trei ori pe săptămână. Mai sunt printre răspunsuri și site-uri cu jocuri online, care sunt accesate de o treime dintre studenți zilnic.
Alte site-uri pe care studenții le accesează mai rar sunt cele sportive. Aproximativ 1 din 30 de studenți a răspuns că preferă site-urile de acest tip.
Site-urile cel mai puțin accesate sunt cele cu știri, conform studiului, deși zilnic pe Facebook citesc articole din presă.