HR Executive Learning – Normalitatea economică de după pandemie

Romania Insader.com în colaborare cu Ideograf au încheiat pe 13 mai a opta ediție a HR Executive Learning Breakfast, însă de această dată online. Speakerii, doi oameni de afaceri români de mare succes care au reușit să dezvolte două companii de excepție- Monica Cadogan(Co-Founder& CEO, Vivre) și Sergiu Neguț (Co-Founder& Board Director, FinetechOS), au avut ca punct-țintă dezbaterea problemei economice de după coronavirus; cum va arăta normalitatea din acest punct de vedere și care sunt secretele redresării afacerilor în aceste momente critice: „How to get your business in shape for the new normal. Teamsgoing agile”. Mai mult, participanții au avut ocazia să se conecteze cu vorbitorii și să primească răspunsuri în timp real.

Webinarul moderat de Sandra Jitianu, patronul de afaceri IDEOGRAF, a oferit o sesiune de întrebări și răspunsuri live cu vorbitorii și o sesiune de „speed-dating” cu experți și antreprenori în domeniul resurselor umane.

„rețeta noastră de succes este să inovăm”

Monica Cadogan, co-fondatoare și CEO al Vivre, a împărtășit câteva fapte cheie care permit unei companii să devină agilă: să mențină concentrarea clientului, să aibă încredere și să creeze mai multă vizibilitate de ambele părți, să încurajeze comunicarea instantanee. „La Vivre, rețeta noastră de succes este să inovăm, să promovăm creativitatea, să învățăm constant, să ne asumăm riscuri și să măsurăm. Creativitatea nu trebuie să rămână cu echipa de proiectanți, un expert financiar, de exemplu, poate deveni creativ și el. Acum examinăm domeniile noastre de activitate la un nivel mai granular și căutăm motoare mici care ne-ar putea conduce în perioada următoare ”, ne-a declarat Monica Cadogan.

„Oamenii vor urma liderii cu un etos”

Sergiu Neguț, co-fondator și director al FintechOS, a împărtășit cele mai bune practici importante în domeniul resurselor umane, în special în această perioadă critică. „HR are în vedere resurse și capacități. Acesta caută cunoștințe la oameni buni și îi organizează pentru obiective bune. Noi, ca oameni ai HR, suntem responsabili pentru etosul companiei. Oamenii vor urma liderii cu un etos, în ciuda reducerilor salariale din această perioadă ”. El a vorbit și despre modul în care inovarea poate fi îmbunătățită în organizație: „Este foarte important să poți identifica proiectele de succes și proiectele tale eșuate și trebuie să știi când să apelezi la ele și să te oprești. Oamenii ar trebui să poată recunoaște când un proiect este un eșec, fără teama pedepsei ”. Sergiu Neguț consideră că autenticitatea este esențială, în special în aceste momente dificile în care colegii sunt separați prin lentile și ecrane. Oamenii se tem de obicei să fie autentici; îi face să se simtă vulnerabili, dar acest lucru este fundamental în construirea de echipe.

Sandra Jitianu, co-organizator al seriei de evenimente și Business Owner la IDEOGRAF, a comentat: „Suntem bucuroși că formatul online al evenimentelor noastre de învățare executivă a fost atât de bine primit și de bine participat. Deja așteptăm cu nerăbdare să primim comunitatea de resurse umane, precum și proprietarii de afaceri la următorul nostru eveniment din 28 mai, în care cercetăm cum să construim acest sentiment de comunitate care să mențină echipele angajate chiar și atunci când lipsește conexiunea față în față. Pentru mine a fost o bucurie că s-a conectat multă lume, în special directori HR care lucrează la firme multinaţionale. Desigur, evenimentele pe care le-am avut faţă în faţă erau mult mai bogate pe partea de interacţiune şi networking, dar cred că suntem pe drumul cel bun şi aici, cu ajutorul break-out room-urilor de la Zoom”.

Volker Moser din România-Insider.com a mai adăugat: „Cu acest eveniment, am reușit să transferăm experiența de networking care a fost atât de apreciată în cadrul întâlnirilor noastre față în față, la online. Feedback-ul participanților și a membrilor comunității noastre, România Insider ULTRA, cu privire la conținut și  funcțiile rețelei a fost foarte bun. Vom continua să ne extindem serviciile online prin furnizarea de conținut semnificativ și vom folosi platforma noastră în moduri diverse, respectând în același timp principiile noastre jurnalistice”.

Următorul eveniment online al seriei HR Executive Learning este programat pentru 28 mai. Subiectul este la fel de interesant: „Angajarea salariaților în timpul și după distanțarea socială: Un cadru pentru construirea unui sentiment comunitar la distanță ”. Speakerii sunt Marius Istrate, fost ofițer șef la UiPath, și Vlad Craioveanu, co-fondator al Impact Hub. Moderator webinar, Sandra Jitianu, consultant în management și trainer, IDEOGRAF.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *