Directori pentru câteva luni

Studenţii vor avea o firmă virtuală, unde vor lucra. Directori, manageri sau contabili, fiecare va ocupa o funcţie în cadrul firmei respective. Implementarea acestui proiect sporeşte iniţiativa ca studenţii să facă mai multă practică. În proiect sunt implicaţi toţi studenţii din anul III ai Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor.  
În firmă vor fi 30 de angajaţi. Se întâlnesc de trei ori pe săptămână câte trei ore. Se vor forma echipe de câte 30 de studenţi şi vor fi implicate toate specializările. Un student la Management va fi pe partea de management a firmei. Cei care sunt la Marketing se vor ocupa de marketingul firmei. Fiecare firmă va avea un domeniu diferit de activitate. Directorii de la resurse umane vor simula şi angajări, printr-un anunţ pe site-ul facultăţii.
Printre universităţile implicate în proiect se numără: Academia de Studii Economice Bucureşti (ASE), Universitatea ,,Ovidius” din Constanţa, Universitatea ,,Constantin Brâncuşi” din Târgu-Jiu.
,,Sunt studentă la Management şi mă voi ocupa de partea de Management a firmei. Simulăm activităţi în cadrul firmei, ca şi cum am fi angajaţi. Interesant va fi când vom începe să angajăm. Practic, vom pune o firmă pe picioare. Vom lucra vreo 2-3 ore pe zi”, spune Maria Oprişan, (anul III, Facultatea de 
Economie şi Administrarea Afacerilor). „Cred în acest proiect în care mă implic, pentru că din fiecare am ceva de învăţat”, spune Alexandra Călinoiu (anul III, FEAA, specializarea Management). La sfârşit, firmele câştigătoare vor primi premii în bani, premiul I, II și III.
Proiectul Simpract ,,Tranziţia de la şcoală la viaţa activă prin practică şi crearea de întreprinderi simulate” se derulează în perioada 1 aprilie 2014 – 30 noiembrie 2015. Prin implementarea acestuia, 7000 de studenţi vor beneficia de wokshopuri, servicii de consiliere şi orientare profesională în domeniul virtual, acordarea de premii în bani pentru cele mai performante întreprinderi simulate.

Simona TOMA

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *